Sunday, April 19, 2015

Home

I am home today after a while. 

Semalam berkesempatan mandi sungai and pagi nih berjaya tawan bukit Tabur. Alhamdulillah allah yg izinkan.

Aku azam cuti 2 minggu nih aku nak fokus kerja. Kerja berkualiti dan efisyen. Bukan guna tenaga lebih pikir lebih melampau sekali tak berguna. Must be smart. And bos cakap aku kena ubah perangai blur dan kena fokus. Hmm 

Satu lagi dok umah nih aku kalau boleh nak cuba sedaya upaya jauh kejap dari dia. Pause lah kejap biar dia fokus program dia dan all projects final sem nih. N aku taktau la decision aku sibuk dok kalut post gambaq kami dah kenapa. Gigih hmm but aku just suka heh😳

Ok lah..hopefully life would be more happier and meaningful after this. Fokus family fokus kerja fokus aktiviti😁 inshaaAllah akan bermakna dan diredhai Allah☺️

No comments:

Post a Comment