Sunday, March 13, 2016

Masih ada Harapan

Hello hello

Baru balik bbq dinner band tadi. He has invited me to join as well. I am just okay since aku pun kenal ok je ngan bebudak lain. At least I have this small family dlm cultural yang masih perangai gila gila layan aku alumni tua.

Malam ni short ja nak cerita, since tidoq sepanjang hari ni and just berbbq dinner sampai plan nak pi Matta Fair pun cancel -_-"

This is last semester for him and I am fell and act like 80% obligated to help him in terms of monitoring his music activities as well as the studies. Even though ada decision aku terpaksa buat antara Cikgu, family dia, lecturer and aku. Kalau ikutkan memang almost everytime aku serba salah and somehow, aku buat atas satu sebab je, untuk ko. Aku dah tengok banyak kali dlm semester baru your ups and downs. So aku harap tindakan aku kali ni, betul betul dapat bantu ko. Sorry aku terpaksa...

Well skrg dah minggu ke-7, so aku harap dia masih semangat untuk habiskan bukan sekadar dalam kata kata tapi dengan tindakan.  Please...

Wehhhh ngantuk pulak seh padahal banyak nak cerita..

Klah nite hahahahahaha

No comments:

Post a Comment